Ықтималды шығындар:
Заң шығындары мен кеңсе керек-жарақтарынан бастап ай сайынғы коммуналдық қызметтерге дейін. Ашылмай тұрып, шығындардың барлық түрлерін ескерген жөн. Әр бизнестің өз ерекшелігі болғанымен, жеке дүкен ашсаңыз да, қызмет көрсетсеңіз де немесе онлайн-бизнес жасасаңыз да, әрқайсысының ескеретін бірнеше ортақ нәрселері бар.
Жалға алу: Бизнесіңізге кеңсе немесе сауда орынжайлары қажет пе? Тауарларыңыз, инвентарь немесе жабдықтар үшін қойманы жалға алу қажет пе?
Жабдық: Сізге қандай жабдық қажет болады? Қолда бары жеткілікті ме, әлде жаңасын сатып алу қажет пе?
Алымдар: Лицензиялар мен рұқсат қағаздары ақша тұрады. Сізге қандай мемлекеттік және жергілікті шығындарды төлеу қажет?
Еңбекақыны есептеу/персонал жинау: Қызметкерлерді жалдау құны қанша болады? Нәтижесі шығындалған қаражатты ақтай ма?
Маркетинг/Жарнама: Бизнесіңіз жұмыс жасауға дайын екені туралы хабарлау үшін жарнама басып шығарасыз ба, онлайнға жүгінесіз бе, әлде басқа маркетингтік материалдарды пайдаланасыз ба?