Лайықты әлеуметтік желіні таңдаңыз: әр әлеуметтік желінің өз аудиториясы бар, сондықтан бір клиенттік база үшін бірнеше әлеуметтік желіні қолдануға болмайды. Мысалы, тауарларын немесе қызметтерін басқа компанияларға сататын кәсіпорындар бизнес-қажеттіліктерге бағытталған әлеуметтік желіден жақсы нәтиже алуы мүмкін. Тұтынушыларға тауарлар сататын компаниялар фотосуреттермен алмасуға болатын платформаны таңдауы мүмкін.
Клиенттеріңіз онлайн болғанда жарияланым жасап, уақытты өз пайдаңызға жұмсаңыз: әр уақытқа тәжірибе жасап көріңіз. Әр аудитория әртүрлі болады. Мысалы, кейбір клиенттер әлеуметтік медианы жұмыс уақыты кезінде немесе түскі үзіліс кезінде көбірек қарауы мүмкін.
Айқын мақсаттар қойып, жетістігіңізді бағалауға көмектесетін көрсеткіштер жасаңыз: егер мақсатыңыз бизнесіңіз туралы айту болса және 30 000 адам сіз жариялаған ақпаратпен бөліссе, онда бұл үлкен прогресс. Егер сіз әлеуметтік медианы сатылымды көтеру үшін пайдалансаңыз, онда өніміңізге қатысты адамдардың «мынаны қай жерден алсам болады?» деген сұрақтары – үлкен мәні бар тиімділік көрсеткіші.
Сынақтан өткізіңіз, қараңыз, зерттеңіз: арасында жарияланымның қайсысы сәттірек болғанын тексеріп тұрыңыз. Әлеуметтік желілердің көптеген платформалары қай жарияланымдардың көп қаралатынын, басылған лайктарды және қайсыларының танымалдыққа ие екенін көрсететін ақпараттық панельді ұсынады. Сәтті шыққан жарияланымдарды анықтап алған соң, олардың неге сәтті шыққанына талдау жасаңыз, ал сосын өз болжамдарыңызды келесі жарияланымдарда сынақтан өткізіп көріңіз.
Өзіңізді көрсетіңіз: компанияңыздың беделін әлеуметтік желілерде пайдаланыңыз. Бизнесіңіздің бірегейлігін көрсете біліңіз (мысалы, гүл дүкенісіз және атақты адамдарға композициялар жасайсыз). Әлеуметтік желілерде дәл осы шынайылық жетістікке жетелейді.