Сайттың көмегімен келушілерді клиенттерге айналдырыңыз. Төменде біз ұнататын бірнеше кеңес бар.
Келушілерді сатып алушыларға айналдырыңыз
«Әрекет етуге» нақты шақырыңыз: әрекет етуге шақыру (ӘЕШ) веб-сайттың келушілеріне әрекет нұсқаларын ұсынады. Ол мынадай фразалар болуы мүмкін: «осында басыңыз», «себетке салу», немесе «біздің жіберілімге жазылыңыз». ӘЕШ визуалды белсенділігін бағалаудың жылдам тәсілдерінің бірі: сайтыңыздың браузердегі масштабын 50% дейін кішірейту. «Сатып алу үшін басыңыз» батырмасын оңай байқауыңыз керек.
Таза қарапайым дизайнды пайдаланыңыз: қарапайымдылық келушілерге өнімдерді іздеп, сатып алуды жеңілдетіп, зейін тоқтатуына көмектеседі. Тетік аз: әрекет көп.
Әлеуметтік желілеріңізді қосыңыз. Әлеуметтік желілер: қарап шығу және/немесе сатып алу үшін керемет платформа. Сайтқа келушілер өздерінің әлеуметтік аккаунттарында сіздің контентіңізбен бөлісетіндей, оларға сайтыңыздағы ақпаратты ақтарып шығуға рұқсат беріңіз.
Тақырыбын ерекшелеп көрсету: газеттегі бірінші жолдың баламасы. Бұл сіздің басты аймағыңыз, осы жерде сіз қажетті ақпаратты орналастыра аласыз.
Жеткізу шарттарын айқын көрсетіңіз: егер клиенттер жеткізу бағасының өздері күткеннен жоғары екенін білсе, зат сатып алуды ресімдемеуі мүмкін.
Сайтыңызды мобильді етіп жасаңыз: мобильді құрылғылар үшін оңтайландырылған сайт дизайны көптеген пайдаланушылар үшін навигацияны жеңілдетеді.